Novinky Promo akce2
logo CODEWARE
Domů Potisk etiket a karet Řešení Blog Servisní středisko

Vše o nákupu:



Doprava a platba

Pro dopravu po České republice využíváme služeb přepravních společností PPL nebo GLS.

Pro dopravu do ostatních zemí nás neváhejte kontaktovat.

Osobní vyzvednutí, nebo vyzvednutí vlastní přepravní službou je možné v otevíracích hodinách viz. kamenná prodejna.

Platit můžete při osobním odběru hotově nebo kartou na platebním terminálu. Zboží zasíláme také na dobírku. Stálým zákazníkům nabízíme možnost nákupu na fakturu. Kartou můžete zaplatit také v eshopu online (využíváme platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s. ).

Pokud Vás zajímá možnost nákupu na splátky, neváhejte se obrátit na naše obchodní oddělení.

Přijímáme platební karty:

Stav skladu se aktualizuje každých 20 minut. Vyčkejte proto na zpětné potvrzení mailem po zpracování objednávky. Zboží, které je skladem, objednané do 12:30 hod všedního dne, odesíláme ten samý den, dorazí tedy následující pracovní den. V případě urgentního zaslání můžeme objednat kurýra (platí pro Prahu a okolí).

FAQ

Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy, které Vám usnadní nákup v našem internetovém obchodě.

 

  • Nemusíte. Registrovaní zákazníci však mají výhody v možnosti sledování svých objednávek a možnost nastavení a přizpůsobení eshopu. Pokud navíc u nás máte sjednané jiné podmínky a ceny, uvidíte je pouze jako registrovaný a přihlášený uživatel.
 
  • Pokud pouze neznáte své heslo, můžete použít funkci "Zapomenuté heslo". Pokud přihlášení proběhne úspěšně, ale eshop Vás v zápětí odhlásí, zkuste si vymazat cookies pro doménu codeware.cz. Ve všech ostatních případech nás, prosím, kontaktujte.
 
  • Nemůže. Nicméně uživatelské účty jsou v našem systému seskupené podle firemních zákazníků - tzn. uživatelé od jednoho subjektu vidí společné objednávky a sdílí společné fakturační a dodací informace. Vždy jeden nebo více uživatelů od jedné firmy může být v roli administrátora firemního profilu. Ten může udělovat přístupy dalším uživatelům, aby nedocházelo k neoprávněné registraci uživatelů, kteří by pak mohli vidět např. speciální sjednané ceny dané firmy.
 
 
 
  • Aktuální stav objednávky zjistíte po příhlášení na Váš zákaznický účet nebo z emailu, který je Vám po změně stavu objednávky automaticky zasílán na Vámi uvedenou emailovou adresu.
 
  • Vše důležité zjistíte z Vašeho zákaznického účtu nebo automaticky zasílaného emailu. V případě, že je uvedeno PŘIPRAVENO – zásilka je připravena k osobnímu odběru. V případě, že je uvedeno VYŘÍZENO – zásilka je expedována přepravní společností.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Pokud jste při rozbalení zásilky zjistili, že je zboží poškozené, neváhejte nás co nejrychleji kontaktovat, ať můžeme vzniklou situaci co nejdříve vyřešit. Pro rychlejší vyřízení události pořiďte, prosím, fotografii balení výrobku a poškození výrobku.
 
 
 
  • Pokud potřebujete poradit s výběrem, máte speciální požadavky nebo jste jednoduše nenašli odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat přes kontaktní formulář, a to buď v sekci "Vše o nákupu" - "Zeptejte se nás" nebo přes kontaktní formulář, případně využijte některý z našich kontaktů uvedených ZDE.
 
V zákaznické zóně naleznete odkazy na všechny funkce eshopu a pro přihlášené uživatele i seznam jejich objednávek a dokladů.


Vstup do zákaznické zóny
logo