Servis a technická podpora

Naše společnost je autorizovaným servisním střediskem pro zařízení značek BirchCipherLabOpticon, TSC, Zebex. Jsme smluvně vázáni s výrobci, splňujeme podmínky na kvalitu servisu a další požadavky dané výrobci. Každoročně obhajujeme status autorizovaného servisního střediska pro jednotlivé značky. Kvalita a výkonnost servisního oddělení je hlídána interním systémem, dochází k pravidelnému vyhodnocování dle mnoha kritérií, jsou hlídány například i neshody podle ISO 9001. Kvalita servisu a spokojenost klientů je ověřována pravidelným dotazníkovým systémem. 

Záruční i pozáruční opravy provádějí technici v ESD prostředí, jsou řešeny podle typu - standardní a nadstandardní. V případě smlouvou daných nadstandardních záručních podmínek se tyto vyřizují přednostně, aby byly dodrženy smluvní termíny a kvalita oprav. U běžných oprav je průměrná doba vyřešení reklamace méně než 5 dnů. Všechny opravy a servisní zásahy jsou prováděny proškoleným týmem techniků našeho servisního oddělení při použítí nejnovějších technologických postupů, pomocí servisního ESD nářadí a pomůcek, výhradně originálních náhradních dílů.

Poskytujeme profesionální servis na všechna zařízení, která nabízíme. Tým našich specialistů se pravidelně účastní technických školení na prodávaná zařízení, např. produkty značek CipherLab, TSC, Honeywell, Opticon,... 

Podrobné informace o pravidlech a podmínkách servisu naleznete v Záručních podmínkách a Pravidlech pozáručního servisu.

Technickou podporu pro u nás zakoupené zařízení poskytujeme v pracovních dnech (v otevírací době) prostřednictvím emailu (servis@codeware.cz), případně na tel. č. 222 562 444, vždy po nahlášení sériového čísla zakoupeného zboží.

Sledovat průběh stavu Vaší opravy / reklamace můžete on-line zde. Ceník prací naleznete zde.


V případě, že potřebujete zaslat zařízení na servis, řiďte se, prosím, následujícími pokyny.

1. Vyplňte formulář "Odeslání zařízení na opravu do CODEWARE" a vytiskněte. U vyplňování, prosím, uveďte všechny pole podle potřeby, aby u příjmu servisu v naší společnosti nevznikaly prodlevy s příjmem zařízení na servis.

2. Vytištěný formulář přiložte do balíku se zařízením a balík zabalte. Prosíme o pečlivé zabalení, aby nedošlo k znehodnocení zařízení během dopravy.

3. Zařízení zašlete na adresu společnosti: CODEWARE, s.r.o., Jaromírova 37, Praha 2.

4. Vašemu servisu bude přiděleno RMA číslo a toto Vám bude zasláno na Vámi uvedený email.

5. Podle RMA čísla servisu můžete Váš servis trasovat a zjišťovat jeho stav podle tohoto ODKAZU.

6. Zařízení Vám vrátíme přepravní službou na adresu, z které jsme zařízení obdrželi. V případě vrácení na jinou adresu je tuto potřeba uvést v průvodním formuláři (viz bod 1).

7. Servisované zařízení je možné přinést osobně na adresu uvedenou v bodě 3. Formulář (bod 1) vyplníte společně s přijímacím technikem a domluvíte způsob vrácení servisu.

8. Avizované ukončené servisy a nevyzvednuté po upozornění podléhají poplatku za uskladnění po 30 dnech od nevyzvednutí v ceně 50 Kč bez DPH za 1 den uskladnění. Cena za uskladnění se váže k servisní zakázce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hr
logo
+420 222 562 444
+420 737 274 952
codeware@codeware.cz
CODEWARE, s.r.o.
Jaromírova 484/37
120 00 Praha 2 - Nusle
IČ: 61061395, DIČ: CZ61061395

Otevírací doba Po - Pá: 8:30 - 17:00

Menu

Sledujte nás